Cup

FORELØPIG INFORMASJON STEINKJERCUP 2018
Da er vi ferdig med håndballsesongen og årets avsluttningscup nærmer seg med stormskritt.
I år tar vi turen til Steinkjer helgen den 27-29 April, det blir igjen sammen med Hovin som vi har gjort de siste årene,
Vi drar med følgende lag: G-10 x 2 Hovin/Trønder Lyn, G-11 Hovin/Trønder Lyn,  J-10 x 2 Trønder Lyn/Hovin og Hovin/Trønder Lyn,  J-12 Trønder Lyn/Hovin,  J-14 x 2 Trønder Lyn/Hovin,  J-15 Trønder Lyn/Hovin og  J-16 Hovin/Trønder Lyn.
Egenandel for cupen blir 800.- pr barn/ungdom og betales inn på konto: 4230 09 10070, merk innbetaling med Steinkjer og barnets/ungdommens navn. Innbetaling på denne konto gjelder kun de som tilhører lag som driftes av Trønder Lyn ( gjelder også spillere fra Hovin på disse lagene )
Vi fikk i år som i fjor rom på Quality Grand Hotell og disse ble lagt ut på førstemann til mølla prinsippet, de fleste fikk rom men dessverre ble det noen få som ikke fikk, håper dere finner annen overnatting så dere kan bli med på sesongens sosiale happening Dere som fikk rom har fått beskjed på sms, det er sendt navneliste til hotellet så de er registrert.
Det er bestilt 2 busser til turen men vi vet ikke tidspunkt for avreise før kampoppsett foreligger, så info. Om dette kommer senere.
Ønsker alle sammen en trivelig og sosial cuphelg 🙂 vi håper at flest mulig blir med.

Hilsen Gunnar Rosanoff
Leder Trønder Lyn Håndball

MINIHÅNDBALLTURNERING 2018

Trønder Lyn Håndball arrangerer minihåndballturnering Lørdag 20.Januar

Sted: Horghallen på Lundamo

Nedenfor ligger link til info og påmelding.

OBS! Påmeldingsfrist 3.Januar

Invitasjon minihåndballturnering 2018

Steinkjer Cup

Da er vi kommet til slutten på sesongen og det nærmer seg årets felles reisecup:-)

 Den går i år som i fjor til Steinkjer helgen 28-30 April.

I år har vi fått med alle lag, så vi drar avgårde med G10,J10,J11,J13,J14 og J16.

Det er bestilt A-kort til alle spillere og også til dem som overnatter sammen med spillerne på skole. A-kortet inkluderer alt av måltider og overnatting + T-skjorte.

Busser er bestilt men vi vet ikke avgang før kampoppsettet er klart. Info kommer så snart vi vet mer.

I år blir egenandelen på 800 kr for Trønder Lyn lagene, altså skal alle spillere på J-11, J-14 og J-16 betale 800 kr inn på konto 4230.09.10070 innen 20. April, husk å merk betalingen med spillerens navn.

Vi gleder oss masse til denne helgen og så mange som mulig blir med 🙂

For spørsmål kontakt Gunnar på mob 90517597.

Minicup 14.Januar 2017

Nok en vellykket minihåndballturnering er over, det har vært en sosial og morsom dag for både store og små. Denne årlige minicupen er en god og viktig inntektskilde for Trønder Lyn Håndball, vi har kiosksalg, lotteri med mange flotte gevinster som vi takker lokale bedrifter for.

På denne minicupen er det foreldre til alle våre minihåndballspillere som bidrar, og vi i håndballstyret er imponert over hvor positive og arbeidsomme foreldrene til våre små håndballspillere er, og vi takker dem for en kjempeinnsats denne dagen. Det er god dugnadsånd på Kvål, noe som vises ved mange fonøyde barn og positive voksne i Horghallen denne Lørdagen, dette lover godt for fremtiden.

Hilsen

Håndballstyret i Trønder Lyn

 

 

MINIHÅNDBALLTURNERING 2017

Vi i Trønder Lyn Håndball arrangerer Minihåndballturnering i Horghallen på Lundamo Lørdag 14. Januar 2017.

Nedenfor ligger link til all informasjon og påmelding.  OBS! Påmeldingsfrist 4.Januar

invitasjon-minihandballturnering-2017

 

JULECUP 2016

J11, J14 og J16 er påmeldt til årets Julecup på Melhus den 30 Desember.

I forbindelse med cupen blir det trening i Horghallen 28 desember  fra kl 17.00 til 19.00 for alle lag. Dette gjelder også våre samarbeidslag med Hovin G10 og J13.

 

 

REISECUP 2017

Sesongens reisecup blir lagt til Steinkjer Sparebank 1 cup 28 april til 30 april.

Vi har påmeldt følgende lag: J11, J14 og J16

Som tidligere år så drar vi igjen sammen med Hovin, som har påmeldt 2 stk J10 lag, 2 stk G10 lag og 1 stk J14 lag.

Mer info kommer senere.

 

 

 

 

Sparebank1 cup Steinkjer 2016

 

Da nærmer årets avsluttningscup seg med stormskritt og vi har nå de siste detaljer på plass.

Avreisetidspunkt blir som følger: Fra Hovin drar bussen kl. 15.00, oppmøte 20 min. før, så går turen til Kvål hvor avreise blir 15.30, oppmøte 20 min. før. Det er beregnet plass til 2 voksne pr. lag det vil si at det er plass til 12 voksne, lagene skal ligge på Egge skole som er ca 5 km. fra hallen, det går kontinuerlig skyttelbusser mellom skolen og hallen.

Alle spillerne har A kort som dekker alle måltider, skyttelbuss, diskotek og andre ting.

Til dere foreldre som ennå ikke har bestilt hotell bør gjøre det snarest da reservasjonen går ut neste uke, det er reservert på Jegtvolden fjordhotell på Inderøy og står på Trønder Lyn.

I teksten under finner dere overnattingsregler og oversikt over måltider.

Dette skal bli en knallfin helg for alle håndball interesserte og vi gleder oss, ønsker alle lag lykke til.

 

Hilsen styret i Trønder Lyn og Hovin

 

PS. kampoppsett finner dere på profixio.com

 

 

  Overnattingsregler under cupen.
  • Lagleder har ansvar for at disse ordensreglene gjøres kjent for alle spillere og ledere, samt at reglene blir fulgt. Samtlige deltakere i cupen skal rette seg etter vaktpersonalet og vaktmesters anvisninger.
  • Ledere og spillere skal sørge for at det til enhver tid er orden på rommene og på skolen forøvrig. All skriving/tegning på tavlene i klasserommet er forbudt. Ballspill og lek med ball er ikke tillatt innendørs.
  • Søppel på rommene legges i søppeldunkene som i sin tur tømmes i søppelsekker som fås hos vaktene.
  • Rommene skal være låst når ingen fra lagene oppholder seg der. Den som sist forlater rommet, tar kontakt med vakt for å få rommet låst. Vaktene vil låse opp rommene etter behov.
  • Det er forbudt å medbringe, oppbevare, eller nyte alkohol på skolen eller skoleområdet. Berusede personer vil bli avvist.
  • Røyking er ikke tillatt på skolens områder. Dette gjelder både inne og ute.
  • Fra klokken 24.00 skal det være absolutt ro på alle rom. Ytterdør på overnattingssted vil fra dette tidspunktet være låst (00.30 på lørdag)
  • Alle som oppholder seg eller vil inn på skolen må kunne legitimere seg.
  • Det enkelte lag er ansvarlig for at bygninger eller inventar/utstyr ikke blir skadet eller ødelagt. Ved eventuell skade vil den/de ansvarlige bli gjort økonomisk ansvarlig/e. Skade må meldes vaktpersonalet.
  • Ved oppbrudd og utflytting skal rommene være ryddet for alle personlige eiendeler og søppel. Pulter settes på plass. Dette må skje innen klokken 12.00 søndag. TA BILDE av rommet før dere flytter inn, rommet skal være slik som det var når dere flytter ut.
  • Brudd på ordensreglene vil i verste fall kunne medføre innrapportering til håndballkrets/forbund og vil kunne medføre spillerforbud eller hjemsendelse av enkeltpersoner eller lag.
  • Vi oppforder til ikke å oppbevare penger eller andre verdigjenstander på rommene.
  • Arrangør er ikke ansvarlig for ting som måtte komme bort eller bli ødelagt.

UTSJEKKING AV ROMMENE SKAL GJØRES INNEN KL 12.00 PÅ SØNDAG 24.April

  Bespisning
  • Frokost serveres fra klokken 06.00 til 10.00 lørdag og søndag.
  • Middag serveres fra klokken 12.00 til klokken 16.00 lørdag og søndag fra klokken 12.00 til klokken 15.00.
  • Kveldsmat serveres klokken 19.00 til 22.00 på fredag og klokken 17.30 til 20.30 på lørdag.
Alle måltider serveres i kantinen på Steinkjer vgs. Spesielle behov for mat må meldes til  sb1cupsteinkjerhk.no i god tid før turneringen begynner. Det anbefales at deltakere med spesielle behov tar med egen mat